2014年6月23日 星期一

噴牙仔

見到大家對支噴牙咁有興趣, 所以今次比D資料大家睇下.....

我唔係賣廣告, 只係唔想各位花時間去搵 => =>













噴牙前半小時及噴後半小時禁止飲食, 嚴重牙齒問題, 首28日每日噴一次, 之後每一個星期噴一至二次, 直至情況有所改善....

呢支係多間寵物店有賣, 診所可能比較貴, 而且有D寵物店會員會有折, 另外我係FB見有人係美國同加拿大買, 只需港幣三百幾, 平香港好多, 大家去格下價錢啦!

11 則留言:

  1. 哈哈...美白...人用得唔得XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓....唔駛啦卦, 已經日日早晚刷牙, 用美白牙膏得啦~

      刪除
  2. 真係要買支俾小朋友用先得la,麻醉呢家嘢... 好驚 > <...

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果貓地肯比我清潔牙齒就唔駛出用啦~

      刪除
  3. 回覆
    1. 係喎...美國貨, 仔仔媽睇下價錢

      刪除
    2. 我見網上賣三十幾、四十幾、五十幾

      刪除
    3. 原來係加拿大貨, 會唔會SIZE唔同, 我呢支 29.6 ml (1oz)

      刪除
  4. 回覆
    1. 都要睇自己貓地情況, 如果平時有用其他潔牙, 咁都唔需要, 不過我家小朋友就唔肯, 所以呢係最方便

      刪除