2014年6月14日 星期六

親子時間

每日都要抽時間盡媽媽責任, 因為十分重要, 事關毛孩唔識講, 所以親密接觸最能大約知道身體狀況......






抱下先 , 有無輕左?



摸下先, 有無損傷? 亞金有糖尿病要多加小心GA~

近D睇下牙仔點先,要定時噴至乾淨





肥金一反肚就搓下先



佢好醒識叫唔妥, 有一唔舒服就話比我知, 特別係後腳關節痛, 我永遠都有消炎止痛藥看門口, 不過影響肝腎, 只可間中用, 寧願每月一次針灸~








總之每日都要全身摸晒至安落啦, 又係親子時間, 貓地可做嗲豬, 亦可檢查一下, 雖然未必一定完全發現身體毛病, 但最少可以知道表面問題呀~







28 則留言:

  1. 嘩!肥金好犀利呀,佢有幾多磅呀?
    請問妳噴牙個支水邊度有得買呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩條問題我都想問... XDD

      刪除
    2. 肥金有6.8k...
      噴牙係寵物城買, 要五百幾大元, 可以噴二百多次, 噴前半小時同噴後半小時禁飲食, 有牙齒問題要日日噴一次, 一個月之後一星期噴一次, 如果係預防就間中噴下

      刪除
    3. 嘩...五百几蚊...
      不過有用、佢肯用就OK
      有冇味呢? 佢咁聽話俾你噴 XDDD
      阿夢我之前買了一隻牙水想同佢刷牙,點知薄荷味大得濟卦,佢嘔泡....
      而家我用prodan牙粉,溝埋落糧俾佢食,口臭真是無左,但是牙肉的紅色環(少少)就一直都是少少咁,醫生之前俾佢維他命C gel食,好似無咩效....

      刪除
    4. 嘩!都唔平喎
      夢媽:我都係用緊個隻牙粉

      刪除
    5. 契B媽:咁你覺得佢掂唔掂? 我見阿夢口臭明顯即刻無左,牙肉就一直無惡化,但是有少少紅,醫生話是母體帶俾佢的細菌所致,好少事喎....

      唔好意思blog主,借左你個場傾偈添...

      刪除
    6. 無所謂, 大家傾得熱鬧最好 ^^v
      支噴牙又無咩味喎~
      2隻仔衰到c, 點肯刷牙, 就算貓糧溝d其他野, 佢地都寧願唔食呀, 所以牙石粉都用唔到......
      呢支噴牙係醫生叫我買比mickey噴, 多年前驗查發現有牙石, mickey喜歡單用一邊大牙, 所以另一邊特別污jo, 噴牙比較容易, 我經常趁貓地瞓到懵懵至噴

      刪除
    7. 呵呵,咁我地繼續研究下先....
      阿夢肯(應該話佢無法逃出我手心)俾我刷....我買左BB牙刷,有時會幫佢刷
      你點知mickey有牙石? 點睇? 點知佢鐘意用一邊大牙呢? 又點睇到?

      刪除
    8. 夢媽;牙石粉唔覺有用囉><,同佢地刷牙更加冇可能
      Mickey媽:我細b都冇牙石同口臭,考慮緊買唔買好

      刪除
    9. 契B媽...我就係見佢一直牙肉都有少少紅圈,又撬唔開佢個口睇下裏面的大牙有冇石(唔知點睇),我怕佢第日有牙石要洗牙就慘呢

      mickey媽,請問几耐噴一次? 我隻女會俾我噴,只是怕佢敏感

      刪除
    10. 係定期打針時醫生發現米奇d牙有問題, 特別係老虎牙後面, 要用手整開至睇到ga~
      有問題就28日內每日一次, 之後每一個星期一次, 咁當然要經常睇下d牙有無乾淨左啦, 特別係牙肉附近, 如果覺得好左, 就間中一次, 我而家一個月噴大約8次, 兩隻貓都用到成一年半...
      契b媽, 貓地有無去醫生度打針? 如果有問下意見至買啦!

      刪除
    11. 舊年打過,醫生話要3年後才打
      有機會問下先,不過冇乜事我就唔想見醫生:p

      刪除
    12. 係囉,我都skip左一年無打針,今日要去打一支...
      阿夢好似淚腺發炎....變成林黛玉,又變成betty boop....成日貶眼...
      mickey媽,要向醫生購買嗎? 我問下醫生先

      刪除
    13. 咁我E生都話而家好多室內貓都可以唔打針, 不過亞金經常出入診所, 所以係高危, 要定時打針預防
      唔駛一定係E生度買, 你去寵物店問下價, 我就係寵物城間舖買

      刪除
  2. 肥金好肥......估計關節會承受很大壓力....
    企真是乖了,有事要同媽咪講嫁~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係如果輕磅就可能係血糖高, 真係矛盾!!

      刪除
    2. 哎唷,佢真是好肥,15磅.....
      可唔可以有系統咁減肥.....

      刪除
    3. 佢已經食緊處方糖尿病貓糧, 有控制體重成份, 如果可以運動下最好, 不過佢d關節咁樣, 我又唔敢勉強佢 ~

      刪除
    4. 14歲.... 1999年11月19日執回家

      刪除
    5. 嘩,長者,要敬老了....

      刪除
  3. 阿金咁嗲,至可以幫佢做全身驗查,我家Charco仔就一定唔得,要用強的

    回覆刪除
    回覆
    1. 但肥金完全唔肯剪爪, 佢無charco咁可以用小食喎~

      刪除
  4. 兩個仔真係好懂事,尤其阿金 ^3^
    支牙水雖然貴咗d,有效總好過洗牙,好驚佢地要麻醉 > <

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係啦....洗牙要麻煩喎, 可免則免!

      刪除
  5. 我不樓都覺得呀金好乖, 好懂事

    回覆刪除