2014年4月24日 星期四

細細

 天生有缺憾, 但貓地就唔會受到影響, 因為根本如此, 所以活得自然






長短手情況越大越見嚴重, 所以跳高跳低都 "論盡" d



前兩年定期檢查仲發現有心漏症, 今年又再要照心臟



我家兩隻仔同家姐屋企四貓, 雖然佢係最細只有6歲, 但未因此得到其他三貓寵愛, 可能細細唯一無血源關係啦, 所以總覺其他三貓唔理佢, 總感到佢比較孤獨.....

好彩細細性格都算開朗, 反而令我同家姐都最怕佢心臟問題而會突然離開, 希望佢心漏症情況同兩年前一樣, 唔好轉差 ~ 




16 則留言:

  1. 我在彈媽那邊過來的, 細細BB好可愛呀, 性格開朗自然活得自在, 相信情況唔會轉差的, 細細你要叻叻呀 ~

    回覆刪除
  2. 點會呢,細細一定健健康康嘅

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 仔仔媽講得好o岩,要盡自己努力愛鍚貓地!

      刪除
  4. 呵呵終於來到你個網站可以追蹤了: D
    細細耳仔好大隻啊,佢幾磅呢?
    有時候我會反思,我地要跟貓地學習,活在當下,享受當下
    他們病時可能會好辛苦,但是一好番就咩都唔記得
    就算身體殘缺,只要有媽媽的愛護,一樣好開心過日子

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢隻耳仔真係幾大...人家話大耳難教~ 好似4K多D, 細細係瘦瘦實的的, 其實已經夠, 因為佢長短手, 所以要keep住, 重會影響活動

      刪除
  5. 有你的關心照顧, 小貓如願足矣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係我家姐, 佢雖然天生咁多問題, 遇到我家姐一直無放棄佢!

      刪除
  6. 細細都懂得開朗,妳地都要學佢一樣;
    珍惜每日,細細活得開心最重要 =^ ^=

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日優傻下傻下, 希望係開心啦~

      刪除
  7. 佢同我細B好似樣丫,而我平日叫細B都係叫細細㗎

    回覆刪除
  8. 噢,4KG其實家貓又唔算好廋噃,適中呢....九磅左右
    大耳呢,好似山貓咁喎,呵呵如果真是這種血統遺傳,通常會百厭 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係同事話, 佢隻狗一樣係大耳難教喎~

      刪除