2014年4月10日 星期四

My Sunday

回想當日原來已經5年前.....

今日sunday已經大隻左 ^3^

不過相比人家烏龜, sunday依然係細隻仔

上年度殼闊只有12cm


冬眠過後 => . => 

今年春天sunday胃口大開, 但佢只食乾糧, 唔食新鮮食物, 我希望佢有均衡營養, 所以有3種乾糧


呢3種糧形狀各有不同, sunday最中意黃色合最細細粒, 因為呢種糧係由買佢返屋企間店出售, 相信由bb開始食, 但佢已經大隻左, 怕佢食唔飽, 而中間大粒係美國糧朋友介紹最有營養





另外仲要係龜窩內加上粟米沙, 可以吸尿除臭



sunday每日係屋企自由行, mickey同亞金都習慣唔再理佢





我上年曾經帶sunday到樓下公園, 希望比佢伸展下, 但之後成個月無進食, 朋友話佢係嚇親, 所以今年唔會再佢落街啦~






10 則留言:

  1. 糧有關係,初一之前食極都唔大,後來轉左糧,好似食左變種DNA咁,大再幾個開

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係覺得一直食D糧麻麻地, 所以問朋友, 佢話隻美國糧係沙田DR TIGER介紹

      刪除
  2. 回覆
    1. SUNDAY都無驚過佢地.... .. LU媽, 點解LINK左你個卜之後, 有新POST都係兩年前呢??? 我又SET錯!!?

      刪除
    2. 哦,唔好道思,我搬緊卜呀 ~
      之前我唔係用blogspot ga,E+搬入google,又因為blogtrans唔支援Mac機,所以要續篇搬 > <

      刪除
  3. 回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 無GA, 反而MICKEY有時會望實佢想阻佢行, 不過SUNDAY好醒, 識兜路..

      刪除
  4. 原來你有養龜龜的, 我以前有養過巴西龜, 佢食紅虫o架!

    回覆刪除