2014年5月7日 星期三

大不同

自從有FACEBOOK後大家都似乎少左寫BLOG, 再加上YAHOO取消左, 更加失去好多BLOG友.......

我總覺FACEBOOK同BLOG係完全唔同

FACEBOOK即時可以將自己生活同朋友分享, 係一個好好互動平台, 但我嫌只要唔睇一日就好似錯過好多事唔知道

BLOG就可以好有條理將自己生活分門別類, 由開始來龍去脈道出, 內容又深入D, 朋友從標籤上可翻看, 仲有晒日期, 新文章提示, 可以知道朋友曾經發佈一切

當然最好係兩樣都加入成為朋友啦, 因為最怕BLOG又話有問題, 真係煩死!!! 


13 則留言:

  1. 哦哦...呵呵我好似在FB都有加你...不過我好少用FB,也不太懂用 : )

    我就鐘意用blog多D....

    回覆刪除
    回覆
    1. E....我在FB好似向你發出了朋友的邀請,唔知有冇成功add到你呢 : )

      刪除
    2. ....。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。
      .☆゚☆゚...❥ ゚....☆゚❥... ゚☆
      ★**(。◕ヮ^)✬(◕‿-^。*)**★
      ☆ ••.......╠ ╣ a Ρpy❥........☆゚
       *★..。♡Mother's♡** ★*
        ∵☆..。***day。*....☆∵
        .... ゚*★。...。★*゚
      .......................★.................

      刪除
    3. yip sue, 我係FB好似無見過你喎....雖然有邀請我個個都ADD左先, 不過我好懵經常認唔到人!

      刪除
  2. 所以我到依家都仲係鍾意寫Blog

    回覆刪除
  3. 嚟得呢度留言嘅都係鍾意blog多啲嘅 ~
    不過又真係好多人放棄咗寫卜....

    回覆刪除
  4. 煩乜嘢呀? 日日都見你好多報導, 開心就真啦!
    ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。*
    ..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫祝你母親節愉快!✿ ✫¨*•
    ☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* ° ˚ • ★✿ ✫¨*•
    /▌*˛˚ 祝天下母親健康快樂.˚ ✰* ★*˚ .ღ 。✿ ✫¨*•
    / \ ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ ✿ ✫¨*•

    回覆刪除