2022年10月11日 星期二

回家了

 8月尾終於我家大廈圍板全部拆除, 油漆同灰塵味已經減少, 所以計劃Mickey回家日期

由於Mickey用品唔少, 而且圍欄要同步返我家, 要家姐同佢個女一齊幫手叫Van

10月1日返到我家第一時間砌好個4呎X4呎圍欄先

 

之後安撫Mickey食糧


好彩佢都好快適應到

由於Mickey已經變回小BB, 自己會踩尿尿同便便, 所以經常要幫佢洗手腳仔

 

 

 

瞓覺個樣仲好可愛添

始終Mickey完全睇唔到, 所以屋企無人都要困圍欄, 我返工日子家姐都會中午時來我家放Mickey自由行同餵食

總之每日見到Mickey我就生活超級充實了



2 則留言:

  1. 天師仔在生時,又係成日要搽佢面上的膿血,手手的污穢,仲要成日抺地,佢食嘢會fing晒落地,罐汁、佢啲分泌物,所以佢走咗之後,唔駛再做呢啲,得閒咗,所以初時都唔係好慣

    回覆刪除
  2. 妳地照顧得Mickey好好 ❤️
    Mickey雖然睇唔到但佢熟悉妳地ge氣味;妳家姐好錫Mickey, 又幫手比Mickey出嚟行下, 讚 👍❤️

    回覆刪除