2016年3月26日 星期六

太陽出來了 ~.~

經過超級潮濕天氣後, 又落幾日雨, 今早終於有乾爽晴天復活節  n.n

家姐見小朋友好開心曬太陽, 忍唔住要影相比大家睇下........

波波.....係媽媽級


介紹一下先 =>

波波 同我家肥金 ...... 佢地係1歲前一齊住家姐屋企, 一個唔小心就比肥金攪大波波個肚生左3隻小毛孩


其中1隻送比朋友, 另外2隻留係家姐屋企

肥仔B 


細妹



由於家姐要照顧波波同貓B, 所以肥金就來我家同Mickey生活啦 ~!

=> => => => 過左約7年後

家姐係屋村公園執到3隻剛開眼小貓B, 斷奶後其2隻比朋友收養左, 只剩下1隻, 因身體有問題, 怕會被嫌棄所以家姐決定唔送比人 

雖然細細未夠2個月就要全身麻醉通腸, 後來又發現有心漏症, 但佢生命力十分頑強, 一直都算健康

細細今年已經8歲


始終先天不足有問題, 所以養唔大咁, 身型比較細隻

睇下佢同肥仔B分別



細細性格較為神經質, 又中意攪攪震, 所以其他3貓一向唔睬佢, 難得今早可以一齊曬太陽

仲錫錫喎!!! 


簡直係世紀之吻 ^O^

9 則留言:

  1. 嘩!原來腿金咁犀利, 有仔有女添, 哈哈, 仲唔使負責任養,你家姐養哂

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我都咁覺得, 但我媽反對呢, 所以最多2隻喎~!

      刪除
  3. 嘩!原來腿金咁犀利, 有仔有女添, 哈哈, 仲唔使負責任養,你家姐養哂

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為當日係家姐屋企時, 佢話睇得好緊, 而且亞金7個月大d就做手術,咁波波身體唔好,可以遲d做, 但當亞金絕育後就發覺波波無再發情,未夠10個月就生b

      刪除
  4. 終於出太陽啦,貓地可以舒舒服服晒餐飽

    回覆刪除
  5. 細細生命力強,家姐又照顧有加,讚 <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都算賺左,鬼咁麻煩百厭都有我家姐對佢不離不棄 XDD

      刪除