2016年3月13日 星期日

賴尿貓

一隻衰仔近年日日四周尿尿, 我覺得佢係嫌棄貓沙用過,  但我家已經兩貓兩沙盤 ....

可能因為自小MICKEY行為粗暴, 所以我媽見佢抓沙盤太嘈就即刻剷走C尿, 久而久之隻衰仔就習慣用乾淨盤, 但自從幾年前媽媽做左腳手術後要用拐杖, 更加唔可以屈膝清沙盤, 之後就發現MICKEY係屋企無人或半夜四周尿尿

不論新舊抓板都照尿, 每一塊都有尿味....


我都無法, 唯有噴下白醋再晒下

之後仲有貓箱......

每次有布係貓箱佢就尿尿, 膠箱比較方便沖洗都算啦~


再而係紙盒....


最初我以為清走晒D紙盒, 抓板, 貓箱會無事, 但=>=>

原來MICKEY會將自己瞓覺籃裡面被布拉到地下尿尿, 更加衰到冬天自己呢張墊地坐布都尿



真無法, 唯有比佢習慣呢幾個位, 留番D舊衫舊布可以換走尿布, 免得隻衰仔唔知係邊度賴尿@@

而家間屋成日都有尿味, 朋友話用白醋或者花露水, 但衰仔日日咁攪都好難完全清除陣味...T_T

你隻衰仔真係煩C媽 !!

8 則留言:

  1. 鍾意週圍疴尿,又真係幾頭痛

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好頭痛呀!!唯有安慰自己好彩佢唔係身體有事啫~

      刪除
  2. Mickey係潔癖貓 XDD
    有冇d特別設計ge砂盤,可以做到分隔開污漕物體呢 o.O

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢用凝結木沙,所以隔層沙盤無用, 如果係有尿散開就得,但想轉貓沙就一定無可能

      刪除
  3. 回覆
    1. 算啦~ 我都放棄左, 只係同大家呻下!

      刪除
    2. 有機會揾下富經驗傳心師嘗試了解下原因,希望有助解決問題,我隻肥仔間中會痾屎在我張床、門口毯、廁所地上,多數因為其他貓痾咗,我不在家,清潔唔切,佢唔想用二手廁

      刪除
    3. 佢又係唔用二手厠所, 以前做傳心想解決佢蝦亞金問題, 知道佢係想扮大佬, 但勸佢唔聽, 罰佢又唔怕, 總之呢隻仔好難教啦!~

      刪除