2015年11月15日 星期日

急急裝修(3) 完

經過兩星期多終於收番間屋

師傅進入最後程序, 我地準備清潔 ..... 

油埋房邊小小位置


安番好書櫃


再清洗冷氣同調較好盞新燈


趁星期六同日, 2個家姐同姐夫幫手左抹右抹, 5個人努力下終於算係可以啦!!

真係好攰散晒
 

星期日黃昏拿拿林接2隻心肝丁返歸 => => =>

亞金返到屋企即刻試瞓新地磚, 應該好爽



MICKEY最初四處走. 望望下記得番就靜左, 上床休息, 最重要係搓被被

即刻放鬆晒~!

我都準備好新龜沙比SUNDAY


大家都回復以前一樣, 真開心 !

一次裝修真令我筋疲力盡, 所以真係好佩服朋友可以經常搬屋裝修

雖然話已經返屋企住, 但其實好多物件都未執, 我只係大致可以住就算, 而且有傢俬未買, 要再度位想清楚訂做, 呢樣係最煩, 所以之後再慢。。。慢。。。收拾

今日已經一個多月時間, 只係書櫃仲亂, 其他都執好晒, 以我呢個懶人龜速差不多啦~~~


10 則留言:

  1. 自己家最舒服自在
    經常搬家的人會自己發展一套方法執拾,我有鬼佬同事用excel worksheet 幫手,包唔會漏

    回覆刪除
  2. 新屋一樣呀! 貓咪回家當然開心啦! 今回你真係要好好休息吓喇!

    回覆刪除
  3. 好嘢(拍手 ~ )
    在家千日好,回復正常生活la ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 對於貓地要搬去家姐屋企暫住都令6隻貓好大壓力, 而定總算攪掂!

      刪除