2015年11月8日 星期日

急急裝修(1)

9月頭某日下午媽係屋企睇睇下電視聽到地下有扑扑聲, 本來係地下反肚瞓肥金好驚跑左入房, 媽發現原來係地磚爆裂......


好似地震咁呀!!! 

其實咁情形我對面屋都試過, 話因冷縮熱脹喎, 不過我家情況都好嚴重!!


之後肥金一直都驚無出廳瞓, MICKEY都怕左D磚, 因為谷起晒好可怕~! 



第二日搵裝修師傅睇, 佢係家姐朋友, 所以會盡快開工

我叫師傅幫忙先清理呢塊, 因怕媽踢到, 點知一起就好似災難片大地震咁不停裂開 .......


 屋企即刻安排裝修事, 人要走, 貓同龜都要走啦!

好彩有幾個家姐幫忙, 所以人貓龜都有落腳地方.....

我習慣用NOTEBOOK寫BLOG睇BLOG多, 電話只係上FACEBOOK, 呢兩個月屋企都亂, 收埋左部NOTEBOOK , 所以近幾日至開番部機見大家~

突然要裝修無準備真係好煩, PACK野隻衰仔又攪攪震 !! 



安排好媽去三家姐屋企住

我同2隻心肝一齊去大家姐屋企住, 佢屋企4貓一定唔多LIKE


仲有SUNDAY跟我喎~



好 !~!~!~

出發 => => => => 




9 則留言:

  1. 咁要搞幾耐,兩貓又要去陌生環境度住,一定驚驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 係重鋪廳地磚同油天花同牆身, 用左2個幾星期~

      刪除
  2. 這是當年施工問題引發,冇預留鵬漲位

    回覆刪除
  3. 都幾驚下喎 O.O
    陰公,嚇親貓大帝

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好驚, 間屋完全成垃圾堆咁.....

      刪除
  4. 裝修好未呀?
    去新地方貓地驚唔驚呀?

    回覆刪除