2013年10月13日 星期日

烏龜 (轉自11/2011)

家中有兩烏龜 :
細草龜 (兩年前係金魚街買返黎, 主要係廚房有小強出沒, 但從唔敢用任何滅虫劑, 所以想以最大自然方法....養龜大法)

大珍珠龜 ( 養細龜半年後朋友所托收養, 已有6歲 ) 

 






兩年時間細龜不覺間大個仔好多, 快追上大龜



不過大龜已經上年回到舊主人懷抱LU~~ 


4 則留言:

  1. 我都養過珍珠龜,好快死咗lu!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我朋友其實比左兩隻珍珠龜我養, 一樣6歲, 唔夠一年我就養死左, 所以朋友接番隻大龜走, 怕佢都比我養死 :p

      刪除
  2. 回覆
    1. 你開左隨意窩....其實係咩?? 即係另外一個卜??

      刪除