2013年10月24日 星期四

無可選擇對或錯 (轉自07/2012)

自亞金發現糖尿病後早晚打胰島素


每次打針亞金都抗拒, 一反抗更加容易令打針過程痛, 胰島素亦會未能完全打入皮下而積聚皮層


記得兩年前我開始帶亞金去診所試藥, 向公司請一個星期假, 不斷帶亞金出入診所, 當日亞金個樣令我講唔出難受



當時周邊人都驚訝, 竟然要自己親手每日打針, 亞金真可憐, 真受苦~~
之後亞金因後腳出現問題, 無力一拐一拐, 醫生開消炎止痛藥, 但醫生警告唔可以長期食藥, 因為會影響肝腎功能, 我於是決定嘗試針灸



別人眼中覺得亞金受苦了, 仲質疑我做得過位
我知亞金討厭打針, 怕去做針灸, 亞金真真受苦了
但我可有選擇?
貓糖尿病同人一樣, 要控制好, 如果血糖過高或低, 情況十分危險, 會頭暈, 嘔吐, 抽筋.....死亡
如果唔打針亞金會消瘦, 初期就係因為我抱佢時覺得輕左, 身型瘦左, 一磅就知輕1.5KG
亞金會大量飲水, 再而開始嘔吐.....................

無奈要做, 一定要做, 只希望亞金明白


3 則留言: