2020年10月15日 星期四

多點色彩

 現在每日口罩生活, 因此大家對口罩都十分有研究, 而且花款都好多......

同事們經常買來一齊試下, 因為個人面形不同, 感受同需要都不同, 合適至再夾單買, 咁其實都好好 ....

今次又買來新口罩, 老闆仲話綠色好難睇, 於是女子組特登相約一齊帶來影張相....哈哈!

 




見同事用顏色同花紋都好多, 但我因鼻敏感, 所以不會轉多花款, 主要防菌舒服就好, 雖然比較沉悶, 但都無法啦, 因為實在鼻敏感令我好困擾呢~

我已經有連續3個月早上空肚食粒CS4蟲草丸, 相比敏感藥覺得蟲草丸令我舒服D..

日子難捱都要過, 覺得自己而家日日有工返已經好好, 只期望冬天來臨時疫情唔好太嚴重, 疫苗快D成功生產啦!



 


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 所以我而家係公司會午餐後換個新口罩,之前一日用一個所以鼻特別唔舒服,不過想到環保d都唔得,地球慘慘了!

      刪除
  2. 隻綠色又幾靚喎,我比較鍾意用白色 ;p
    已經習慣了戴口罩出街,唔戴好似欠咁d嘢咁 XDDD

    回覆刪除