2020年3月18日 星期三

COVID-19

未到農曆新年已經開始口罩日子, 由武漢至全球, 新型肺炎實在比17年前沙士更為嚴重 ....

香港市面情況超級誇張, 好似未日已到咁, 搶口罩, 搶消毒用品, 搶米, 搶厠紙 .....

口罩最為短缺, 排隊幾日買口罩不足為奇, 但有錢都買唔到, 所以出現自制布口罩....

我公司做內衣褲, 雖然生產不在香港, 但有做貨辦同事好好手工, 做左個送比我 ...



自2月開始, 公司每日提供1個口罩全日都要帶住工作, 真係好辛苦, 令我鼻痕鼻塞, 估唔到我吸貓毛大, 但醫生話我因口罩鼻敏感, 好彩食1星期藥後無事.....




因為鼻敏感怕帶口罩, 病症又似感冒, 怕令人不安, 所以假期都係屋企, 就算家姐約我都唔想出外....

雖說要加強消毒, 但係屋企我唔會用太多清潔劑, 因為怕影響到米奇, 都係用我自己做環保酵素算....

2月武漢封城, 香港封關, 追蹤患者曾接觸人隔離14日, 停課, home office......

3月開始香港情況比較穩定, 我都可以出外行下街 ...

不過近日歐洲好多人確診感染, 而避疫回港人士相繼確診 ....


今日全球疫情更見嚴重, 以上圖表只係部份國家情況, 真係好擔心專家所講成真, 要維持1-2年呀!~!~!~

11 則留言:

  1. 您哋經歷過沙士,所以防疫做足,所以啲老番唔知呢個病毒既嚴重性,我呢度啲確診都係啲人去完歐洲帶番嚟,之前都唔多見人帶口罩,呢幾人見多咗好多唐人帶口罩,總知大家都要保重小心啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家外國人都知驚,所以口罩更短缺,你都要小心,紐約情況都嚴峻啊~! 因為歐洲咁樣,我公司下星期一開始放無薪假啦,每星期1日

      刪除
    2. 我公司主要出口去英國同荷蘭,而家唔止hold貨,仲無人返工做payment,所以我地無錢收!!慘啦...有排都唔掂

      刪除
  2. 建議你用皂水拖地,可以令病毒表面脂肪層溶解, 失去入侵人體的能力

    回覆刪除
    回覆
    1. 皂水有咁作用呀!? 多謝你提點!!!

      刪除
    2. https://www.theguardian.com/commentisfree/2020/mar/12/science-soap-kills-coronavirus-alcohol-based-disinfectants

      這篇文有解釋點解皂可剎病毒, 袁國勇等也有在不同訪問中提及, 可以上網search

      刪除
    3. 我用電蒸氣地拖把,熱蒸氣可以殺菌,原因跟妳一樣怕消毒液傷害毛孩。
      大家努力,打敗COVID-19!

      刪除
    4. lu媽,大家都要小心,毛孩有事慘過自己病~!

      刪除
  3. 大家真係唔可以再低估呢個病毒……

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家簡直係全球大爆發,都唔知要幾時至可以除口罩~!

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除