2019年9月16日 星期一

自製酵素

幾年係FB見到人家做酵素, 我覺得環保又安全, 可以試下, 因為我一直唔敢用太多清潔劑抹地同洗貓地被仔......



10份水, 1份糖, 3份生果皮, 發酵 3個月或以上就可以



之後隔渣, d渣唔好掉, 可以用個煲湯袋袋住洗衫, 特別洗貓地d被仔好癖味





前年用多種生果做, 但之後發覺好深色



因為屋企磚地同床單係淺色, 所以覺得唔係幾好, 上年就分一深一淺


剛剛過左中秋, 有個靚靚碌柚皮, 我又開始動工






6 則留言:

  1. 我也做過兩次, 一次用本來代替洗潔精洗碗, 去油力不夠,用番自製清潔皂更好
    另一次用本來打皂, 打完已冇味, 結果冇再製酵素
    據朋友經驗, 檸檬皮最好香味

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 清潔力未必足夠,主要係清潔貓地會接觸到物品,以貓地安全為上....另外你係唔係想種空氣草? 近日太子花墟好平,近運動場道香島中學對面,平到$5,但你要買有根,雖然可能貴幾蚊, 不過比較好種又大粒d,根唔係吸收營養,但可以平衡棵空氣草擺放,你買棵精靈試下$5-10, 如果想睇多d其他品種, 直行行去轉角位花園街同運動場道交界, 有間細舖靜x園,佢放門口可以慢慢睇下,有時都好平

      刪除
    2. 我可以add你做朋友, 請教下你?

      刪除
    3. 我都學習中,大家交流下....你係FB搵我個名add? Meimei Lau

      刪除