2019年7月29日 星期一

仍在痛

亞金離開已2 個月多, 別人眼中我好堅強, 無太大哀傷, 好快就生活如常.........

我自己都以為只係間中係屋企依然會叫亞金, 會想到某些事鼻子一酸流淚亦無大礙

但 ............................

今月初開始想到要再去診所幫米奇攞藥, 我真係驚, 驚又再重踏每個月帶亞金去針灸道路







不過呢個感受我無同家姐講, 始終都係要面對, 昨日面對真係好大考驗

一攞完即刻離開, 唔敢同姑娘拜拜, 因為眼淚忍不住 .................


6 則留言:

  1. 我諗起碼要一年,至可以淡化嗰種心痛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知道總要接受,常安慰自己,已經有19歲,而且走得快算有福啦!

      刪除
  2. 完全明白妳的感受,卡B講得啱,遲遲來;
    唔好屈住自己的情緒... 大聲喊出嚟是我當年釋放情緒其中一個方法
    Big hug

    回覆刪除