2019年6月27日 星期四

Mickey 俺悶

Mickey 自己係屋企一定好悶

不過佢急燥緊張性格令我暫時不放心加貓

始終行動已經比年輕時差距遠



其實上個月佢曾經由高床跌落地, 之後坐或企都側跌, 好彩食3星期藥後無事

為免再有意外, 決心拆走上格床, 無得跳好無奈



但一好d佢又再跳高, 而家見佢有動靜我都好小心旁住

4 則留言:

  1. 我亦因為家中兩老孤僻、霸道,不考慮加貓、狗

    回覆刪除
  2. 無得跳上去,Mickey個樣真係好無奈呀 ~ 安全至上!
    我都感覺到家中皮爺脾氣燥咗,可能因為細貓仔百厭搞到佢,爭寵等等原因...
    所以加倍時間跟皮爺傾偈,經常同佢講:我好錫你ga ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 家中多貓更加要小心處理, 其實皮爺已經係好乖,能夠夾咁多新貓

      刪除