2017年6月10日 星期六

良心何在

近期我放多時間種植方面, 所以係FB加入左D群組, 大家可以交流下....

上個月係某群組中谷友都呼籲去幫助一位伯伯, 因為佢係錦田花圃要結業遷出, 所以大平賣清貨, 希望大家幫下伯伯, 有平貨亦雙羸

當大家都不斷討論話要去買時, 有谷友圖文並荗.....





我最初都覺得人間有情

但係正式結業前2日, 竟然有谷友話見伯伯D植物買得7788, 問下伯伯幾隻唐狗點解唔見左, 佢話前1日收漁記拖走晒 ~~~~ 

我睇到立刻留言 ...... 點解成1個月有多, 無話有唐狗????? 只有叫人去買植物 ?????

後來大家即時議論紛紛

得知係有5隻唐狗, 繼而知道伯伯會有新地方, 雖然比現址細, 但新界地方無理由留唔到1-2隻狗 !!!

有谷友留言知道呢件事, 話義工即打去漁記HOLD狗, 漁記要伯伯同佢地聯絡至放狗, 但生命只有幾日時間

由於群組因呢件事令管理員覺得有人借谷友善心助長惡行, 更加越來越多商業行為, 因此要整頓, 所以某些谷友被封殺, 之後再無狗狗消息

我真係好痛心, 當時我係群組內問.......點解貼文谷友只叫人去買植物, 但無提到狗呢? 狗無生命嗎? 因為狗無價值?

之後有谷友話都知道呢位伯伯生意手法不太好, 不過始終各式各樣人都有, 佢又話結業, 所以無再多講, 但估唔到有人可以咁無情, 只係問多幾句, 相信都有好多愛動物人士會幫忙

已經三星期, 管理員亦另開新群組邀請我加入, 雖然舊群組仍然存在, 但同伯伯相熟谷友都已被刪除, 都唔知狗狗情況, 雖然知道機會不大, 但希望有日能見到義工話狗狗無事啦!





5 則留言: