2016年11月27日 星期日

無枉管

有1隻衰仔越o黎越難攪, 賴尿貓真令我頭痛.....



見到佢碌大隻眼完全唔怕我鬧就知係你啦!! 

以前有婆婆係屋企都會驚下, 唉~~!而家就可以日日癲

我真係無你辦法~

有時又扮乖仔喎



咁間屋點算呢 。。。。臭尿貓! 



10 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔係GA,佢係近幾年至係咁,係因為無人幫佢清貓沙,以前媽媽健康時見佢痾完會怕陣味所以會剷乾淨,但自幾年前媽媽身體唔好,就唔再清貓沙,要我放工返屋企至清,之後就間中賴尿~

      刪除
    2. 十幾年都係兩個沙盆ga啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀... 不過都要忍,佢都17歲,唔係有病都算啦!

      刪除
  3. 我家有隻,床頭及床尾枕頭疴,我睡了,腳亦疴,梳化疴,連食爐都疴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩~!! 咁點攪,你隻貓絕育未? 仔定女? 幾大?

      刪除