2015年8月2日 星期日

蛋。蛋。。蛋。。。蛋。。。。


前兩日起身係露台仔見到Sunday旁邊有粒白石春, 睇真D........

應該係一隻蛋 ! ! 

養左Sunday已經6年, 而上星期開始佢經常用後腳擦條尾, 又唔肯食0野, 我仲以為佢皮膚問題, 所以仲用比佢浸鹽水浴


發現隻蛋之後, 我左諗右諗無理由有雀仔飛入屋生蛋, 最大機會係Sunday生, 因為我知烏龜係可以無交配而生蛋, 不過...........我一直以為Sunday係仔仔

而隻蛋真係好大, 又唔係圓, 而係長喎 ^0^

朋友比左資料我睇



有幾位養烏龜朋友都有咁經驗, 家中只有一隻烏龜都會生蛋, 但因蛋無受精, 只係烏龜女成長後定時排卵, 因此蛋唔可以孵出BB

當晚放工返屋企同媽媽講, 之後比隻蛋佢睇, 媽話Sunday四處行, 可能想搵自己隻蛋, 於是我就比Sunday睇下




其實隻蛋比起初見到時已經縮細左, 我諗起要生咁大隻蛋, 真係好辛苦又危險!! 

點知Sunday不停又推又想擒 .... 呀 ~! ! ! 

踩住左 => => =>



唉 ~ 雖然唔會有烏龜BB, 但都唔好咁

朋友佢地話好多會隻烏龜自己食番, 而且生開就會繼續有, 有時會幾日後再生, 或者已經其他位置生左, 叫我留意下

但周圍搵都無, 粟米龜沙一樣無




而家主要餵兩種乾糧, 希望Sunday妹以後都健康, 身體可以頂得住










9 則留言:

  1. 原來龜可以自已生蛋的,真係唔知丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 我朋友養一隻烏龜有生蛋, 所以我至知道!

      刪除
  2. 回覆
    1. 如果養陸龜會長命D, 識人養盾臂龜, 話壽命超過100歲, 佢大隻到似個生果箱, 草龜比較短好似40以下~

      刪除
  3. 哈哈哈哈哈哈哈哈 )))))養咗咁耐先知係女仔 XDDD
    記得2013年我都執到一隻龜,帶返屋企第二日,佢就生咗3隻蛋,又係鵝蛋形,
    全部俾佢整爛哂 = =! 佢好大隻ga,領養人話佢起碼有30歲...
    真係唔明d人點解可以養咗咁耐都棄養放佢出街 > <~

    回覆刪除
  4. 終於知道原來龜係可以自行生旦...
    細時屋企有養龜...記得有日無拿拿見到粒白色旦....當時年紀太小.....唔知隻龜最後去咗邊

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實原理同雞一樣, 有雞無交配都生蛋, 我識人係信佛, 佢話如果無受精蛋可以食, 台灣就有分開賣, 香港就無啦~!

      刪除