2014年12月12日 星期五

見闊肚窄

上星期因有COUPON去食自助餐4送1, 所以就約3隻腳去食, 可惜自己條腸又唔爭氣, 唯有要推遲幾日, 之後都要就番COUPON日子, 雖然仲有D唔舒服, 但真係好想同朋友吹水聚下, 所以我都要去...... SHANGRI-LA KOWLOON

睇下D食物先




 仲有多種甜品




衰在自己個肚唔可以食得多

睇完一輪咁多款,自己食過大約3分1, 不過有我至中意HD綠茶雪糕, 一定要食

加多個紅嗓子雪皅更正

雖然今次食唔多, 但4個人開開心心邊食邊傾過一晚, 真係好!!!

6 則留言:

  1. 我係細食o既人,食Buffet會好唔抵的

    回覆刪除
    回覆
    1. 仔仔媽, 而家香港好多食肆犬晚飯都分時段, 6:00-8:00之後8:00-10:00 而且有個朋友食素, 佢鍾意食甜品, 所以我地至食自助餐, 可以慢慢傾

      刪除
  2. 我都幾鐘意食佢,因為夠多甜品

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兩個朋友十分中意甜品, 其實我都好中意, 但因血糖偏高, 所以要忍口~

      刪除
  3. 我後生時好食得, 近依五,六年食唔得多, 因為老咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 而家提昌7成飽肚至健康, 我地呢D平日細食, 真係唔可以食好多

      刪除