2014年10月20日 星期一

一起成長

家姐第一個孫4年前出世.....






我升呢做姨婆, 滿月小孫女我抱上手都好硬正



出生一個愛貓家庭就註定要同貓咪一齊生活, 家姐全家亦懶理四周謬誤

家姐屋企四貓, 佢講明一隻都不能少.....



來到我家一樣有貓咪, MICKEY第一次見人仔, 所以十分好奇






之後貓同小女孩一齊生活, 互相學習, 互相適應

別人眼裡危險, 敏感, 不可能共存, 通通都係偏見, 只係唔去嘗試, 去理解......

當然貓要教導, 小朋友更加要教導

其實貓好有愛心, 對小朋友好大容忍, 而小朋友要學識同貓相處規則, 不可以全由貓咪忍讓 ~


孫女行未穩, 波波同細細都擔心跟住...


細妹十分自我, 唔喜歡別人打擾, 所以由細就教孫女要比細妹有寧靜空間, 不可以大聲亂叫

講到孫女最錫 => 就係肥仔B


肥仔B真係好乖仔, 可以同孫女親密接觸, 大家都放心

孫女經常誇稱 ... 係我0既肥仔B





希望大家要珍惜生命, 不可以因有小朋友而棄養, 動物亦而有情感, 只要付出愛心, 真誠去嘗試, 其實家中寵物會成為小朋友好玩伴, 更加令小朋友懂得自律, 懂得愛護身邊一切




8 則留言:

  1. 好開心見到小朋友同小動物融合相處,好唔明D人點解冇BB就棄養

    回覆刪除
    回覆
    1. 最差係完全無去想下嘗試下, 大肚即遺棄

      刪除
  2. 講得好啱喔,其實有動物對啲小朋友仲好呢

    回覆刪除
  3. 其實小動物同細路仔一齊咪仲好,只要打理乾淨,利多於弊,除非孩子敏感嚴重啦...

    我都是舅婆了.....

    回覆刪除
  4. 我BB時已跟貓貓一起生活,一齊成長ga la ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 未讀幼稚園屋企已經養貓~

      刪除