2014年2月24日 星期一

手仔痛痛了

收到家姐傳來波波相片






雖然波波一切正常, 行動無受阻完全無痛楚表現, 不過決定要盡快處理, 所以直接去診所比相醫生睇下, 需唔需要麻醉呢?最快幾時做呢?.....

醫生話只係小事, 無須麻醉咁誇張, 可以我地自己剪都得, 但要用尖咀拑, 佢話可以借比我地返屋企用~

返到屋企抱波波玩下剪下, 其他爪都ok, 不過一提起呢隻就fe到惡, 我同家姐都好驚, 如果剪親就大件事, 於是打醫生話即刻同波波搭的士出診所 => =>

醫生當然好順利剪左, 原來係有兩重甲, 舊甲無退而新甲又生出, 所以咁長....

一剪開左波波肉球即刻流血呀, 姑娘準備好清洗傷口, 醫生用厚厚包好, 要小心唔好比貓沙污垢物入到



波波隻手變左隻皇帝蕉 XDD

發晒老脾都無法啦 ~ ~

咁樣修下甲再加D抗生素就 $420,貴過我地10隻手指水晶甲呀!!

12 則留言:

  1. 哎唷....心痛啊..
    指甲點解咁長?? 佢唔肯俾你剪咩,我阿夢隻手指公都成日好長,因為好難剪...

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來舊甲無甩, 佢又唔肯剪, 平時用貓抓板都可以去舊甲, 但唔點解會咁, 我睇書話老貓都會咁.....波波同亞金, MICKEY一樣已經14歲~

      刪除
  2. 陰公豬lor ...> <...
    『波波隻手變左隻皇帝蕉』睇見又真係笑咗出嚟 ;p
    以後要留意多d la ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. LU MA, 好奇怪, 呢個卜入去你名唔係個卜, 係介紹你曾經係其他卜留言, 又要搵一輪至入到你個卜, 最難搵係呢媽, 仲有豬大點, 布甸.....總之要搵好耐, 更加唔見左D卜友, 所以都無晒心機, 好啦!!! 我以後多D上卜 ^3^

      刪除
  3. 嘩!陰功!真係長到拮肉。我家有幾貓都剪唔到指甲,不過佢地長極都唔會咁樣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 波波完全無異樣, 所以都唔知, 你都要留意下貓地手仔

      刪除
  4. 平日是否冇剪甲? 慘慘豬><

    回覆刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 有些指甲鉗專為貓貓用的, 不會傷到入肉好安全, 可以買來用, 時時同佢剪就唔會長到入肉啦!
    謝謝分享!
    ✿¸.✫¨´`•╬•'*°¸..✿
    (\~~/) (\~~/) (\~~/)
    (='.'=)(='.'=) (='.'=)
    (")~(")(")~(")(")~(")
    ✿復活節快樂啊!✿

    回覆刪除