2013年12月8日 星期日

舊卜已經沒了 T_T

唔係話12月尾至完全關閉咩?? 個鴉烏呢兩日已經唔見左........

" 頁面重新導向不正確 "

唉~ 唉~~ 唉~~~

雖然話唔識搬到呢度啫, 但都想將個卜自動去隨意窩, 睇下懷念下都好, 明明睇話12月至完全摺埋, 所以一直都唔急, 諗住得閒D就做, 點知今個星期想做唔見左, 真係 ... 貓地都矛晒心機


6 則留言:

  1. 回覆
    1. BACKUP做左, 我只有80幾篇, 所以唔駛1個鐘就OK, 但之後睇到吉媽講點樣做, 真係完全唔知點, 所以無繼續....
      呢兩日又開番YAHOO, 今日試下去XUITE ~ ~

      刪除
    2. 搵到你喇? 喵~喵!!! 得閒聯絡吓啦! 等我又去xuite搵吓你先!!!
      http://candywongli.blogspot.com/

      刪除
    3. 我都係電腦白痴,我都唔明吉媽嗰啲點做,而且我自己都已經逐篇逐篇搬好,以前o既留言我都已經copy & paste去word度,留起做記念,我之前都有做備份,咁我自己都已經有晒以前丫烏卜啲記錄了,所以都唔諗再攞啲備份再搬去第二度

      刪除
    4. 仔仔媽你真係好有心機! 你咁多篇咁多留言, 你都人手做Backup!

      刪除
    5. 我夜晚得閒吖嗎,我一邊睇電視劇,一邊做囉

      刪除